Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

środa, 5 czerwca 2013

Słodkich snów..

Na Dobranoc, kolejna moja praca, pachnąca już poranna kawką kochani:)

Kolejna inspiracja dla Was i zachęcam do pracy, choć wydaje się trudna , warto spróbowac bo efekt jest niesamowity:)

Tak powstawał młynek z pudełkiem
 wygląda jak prawdziwy po renowacji ale nie dajcie się nabrać;)





 pudełko wykonałam z szufladką ręcznie 
młynek z opakowania po  ulubionej owsiance;))

całość kursu znajdziecie tutaj:


koszt wykonania młynka ok 12 zł;)))

buziaki

20 komentarzy:

  1. Gdybym nie obejrzała Twojej pracy krok po kroku, nie uwierzyłabym że powstał z takich elementów. Masz nieograniczoną wyobraźnię. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna renowacja,a i serducho z ziarkami kawy śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany ale cudo. Dałabym sobie rękę uciąć, że to efekt renowacji :)
    Buziaki
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Tobie, że gdyby nie ta wysoko ustawiona szufladka... dałabym się nabrać. Jakoś mi nie pasowała :)
    Rewelacyjna jesteś w wymyślaniu czegoś z niczego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny raz pokazałaś, jakie cudo wychodzi spod Twoich rąk:) Jesteś niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńko!
    Wrzuciłam na swojego bloga zdjęcie razem z odnośnikiem do tej stronki - inspirujesz naprawdę mocno!
    pozdrawiam
    Monia

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny :) Byłam pewna, że to młynek po renowacji, a tu niespodzianka. Masz wielki talent i ogromne umiejętności. Jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wierzę własnym oczom!:O to jest wspaniałe! zarówno pomysł jak i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po prostu jesteś ja Pan Słodowy ! Rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny ten młynek i padłam z wrażenia jak zobaczyłam kurs! To się nazywa kreatywność i talent! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gabi Niżnik
    Aniu, oczom nie wierzę ,że takie cuda tworzysz z takich prostych rzeczy.
    Skąd tyle w Tobie weny .
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdyby nie ostatnie zdjęcie z akcesoriami, to w życiu bym nie uwierzyła, że można takie cuda zrobić tak na prawdę z niczego. Byłam pewna, że to oryginalny młynek do kawy :) Fantastyczne wykonanie, podziwiam Twój talent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne ;-) Ale jak pięknie wykonane ;-) Zapraszam do mnie na CANDY
    http://madlen2186magicznyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem szczerze, że jak pierwszy raz zobaczyłam tę pracę to pomyślałam "nie bawię się w odnawianie starych przedmiotów" ;-)a tu taka niespodzianka! Jesteś niemożliwa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja dałam się nabrać.. Wygląda jak prawdziwy - SUPER!!!
    Jak tylko wrócę do domu spróbuję swój wyczarować ;-)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie to piękne :)


    Mój blog : http://moje-blogowe-miejsce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie no...nieprawdopodobna jesteś, po pierwszych zdjęciach w życiu bym nie podejrzewała z czego jest zrobiony! Strasznie dziękuję za wszystkie Twoje inspirację i podziwiam za skrupulatne zamieszczanie kursików! Jesteś WIELKA!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))