Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

sobota, 14 czerwca 2014

Jesteśmy:)) Misie trzy...

Kochani  11 czerwca na świat przyszła Maja siostrzyczka Filipa  :)
Jestem ciocią :)) małej księżniczki .

To wielka radość w naszej rodzinie !!
Dlatego postanowiłam nadać imiona moim nowym pupilom 

Przedstawiam Wam 3 misie hahha

Miś Ania ( ze mnie dobry miś haha)
Miś Maja
Miś Filip 

Choć są z kawy tak je tulę jak swoje dzieci:))

Uwielbiam je:)

Mają podobne ubranka:) i są tak słodkie !!


Przedstawiam Maję ;)
Maju no nie bądź taka!!
odwróć się to przyjaciele;)


Grzeczna dziewczynka ...


a teraz pokażemy braciszka:)

To Filip !! starszy brat Mai


A to rodzeństwo w komplecie:)

moje słodziaki:))))
Wykonane z gazet i kawy:)

Dobranoc kochani !!!

35 komentarzy:

  1. Haha :D słodziaki kawiaki ale jakie śliczne ubranka mają w kolorze kawy z mlekiem :D
    Pozdrawiam Aniu, misiaczki wyszły Ci bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu prace jak zwykle piękne i dopracowane w kazdym calu :D Heheh ja ostatnio zmagam się z anonimem co to mnie atakuje o brak "prawdy" na moim blogu i tak zagladajac do ciebie przypomnialało mi sie jakie kiedys i ty mowilas o hejtach echh...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu można sprawdzić kto Cię nachodzi i atakuje , jak coś napisz do mnie na mail.. Wiolu nie przejmuj się i głowa do góry , a Wy anonimowe żmije pamiętajcie że nie zostajecie bezkarni!!!

      Usuń
    2. Napisałam maila i nie ukrywam jestem zaintrygowana:)

      Usuń
    3. Jakie piękne te Misiaczki. Jestem zauroczona.
      Pozdrawiam serdecznie:*

      Usuń
  3. Aniu Twoje Misie są takie słodkie:))) Maja i Filip mają śliczne ubranka:D Ale przede wszystkim mają wspaniałą ciocię:)))
    Pozdrawiam Kasia


    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe misiaki:) Pomysł cudny a wykonanie idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. te kawowe misie są rewelacyjne :) gratuluje super pomysłu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Misiaczki są słodziutkie :)) ( mała skromna prośba o ile się nie pogniewasz , ten niebieski kolor liter sprawia, że tekst jest mało widoczny:(, no ale może to ja jestem ślepota :))). Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne misie w cudownych ubrankach.

    OdpowiedzUsuń
  8. SUPER!!! SUPEEER!!! SUUUUPER!!! kawusiowe misiaczki.Aniu dziękuję,że jesteś i podsyłasz nam tyyyyle wspaniałych pomysłów.Pozdrawiam Małgorzata.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu cudne rodzeństwo.........

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne , zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach... bark mi słów za każdym razem jak patrzę na twoje prace.... Po prostu cudo.... Przepiekne te misie.... :) mogłabym tak patrzeć na nie i patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brak mi słów by wyrazić mój podziw do Twoich prac Aniu <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojejku... misie są piękne, i widać, że mają w sobie wielkie serce artystki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu moja córeczka Asia poznała Twoje słodziutkie misie:))) Uważa, że są kochane!!! Bardzo jej się podobają:))) A zdjęcie jak tulisz misie jest u niej numerem 1! Sama chciałaby takie misie zrobić, ale to nie takie proste.... Pozdrawiamy serdecznie Asia i Kasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu jesteś wielka,tworzysz niesamowite rzeczy przy pomocy swoich rąk,serca i umysłu,ciężko wyrazić słowami podziw dla Twoich prac:)pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne misiaczki są tak słodziutkie że chciałabym spróbować zrobić jednego ale czy mi sie uda? jak zacząć? było by to nowe wezwanie, bardzo mnie korci a wnusia jak by była zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawno mnie u Ciebie nie było a tu tyle cudów!!! A misie..boskie!!. jedna myśl mi się nasuwa.... jesteś największą skarbnicą pomysłów jaką znam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj. Zagladam do Ciebie jakis czas. Zawsze jak moja corcia spi. Zawsze z kubkiem pysznej kawy. I tak odpoczywam. Stworzylas naprawde magiczne miejsce. Jestem pod wielkim wrazeniem Twojej kreatywnosci, za kazdym razem jak tutaj przychodze, to widze nowe cuda. Chcialabym mojemu szkrabowi zrobic ta piekna lampke do pokoju (wierze ze sie uda). Niech takze poczuje magie.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i gratuluje tak wzorcowych prac.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyjątkowo śliczne misiaczki! Widać, że włożyła w nie Pani bardzo dużo serca ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne misie :) jestem tutaj pierwszy raz :) ale na pewno będę zaglądala częściej. Masz niesamowity talent :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. ANIU MISIE CUDOWNE A ILE W NICH MIŁOŚCI I SŁODKOŚCI AŻ SIĘ SERCE RADUJE POZDRAWIAM SERDECZNIE BUZIAKI
    NINKA

    OdpowiedzUsuń
  23. szok, szok, szok! jakie cudowności!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. To aż niemożliwe żeby takie cuda robić!

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety nie udało mi się ich uformować z gazet jeśli mogłabyś mi pomóc... Byłabym wdzięczna
    ps. misie cudowne♥♥♥
    Wiola

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne. Jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))