Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

sobota, 31 maja 2014

Dobry Wieczór :)

Zaprezentuję Wam dziś moją nową pracę w całości:)


Jak pisałam w poprzednim poście jest to praca jednorazowa , 
i nie powtarzalna:)

Myszka wykonana została z gazet, foli aluminiowej, papieru...

 główkę oraz buciki okleiłam kawą


Sukieneczkę ma  z organzą , koronkami i wstążeczkami 
na główce uszytą dużą kokardę  
 

Myszka jest wysoka na 50cm:) 

A jak została wykonana ?? 

Pracę rozpoczęłam od kulki styropianowej
na której narysowałam kontury buźki 

  
z folii aluminiowej zrobiłam uszy i dokleiłam do kulki
 w miejscu gdzie będzie przyklejona kawa, dokleiłam płatki kosmetyczne

 z folii wyprofilowałam buźkę ,nosek, oczka, przykleiłam do kuli
i okleiłam taśmą jednostronną 
buźkę okleiłam papierem z Vikolem i wodą , znacie technikę z kursów 
na aniainspiruje.blogspot
po wyschnięciu , pomalowałam na biało buźkę 
główkę tam gdzie są płatki kosmetyczne i uszy , pomalowałam na brązowo
po wyschnięciu całość okleiłam kawą



w główkę  wbiłam patyk, który będzie bazą tułowia:)

Jak widzicie na zdjęciu ,już jest tułów 
zrobiłam go z gazet, nogi to dwie rurki tekturowe, zostały mi po zużytej organzie 
owinęłam tułów taśmą jednostronną 

stopy:
to dwie tektury przyklejone do nóżek, wyprofilowałam buty i okleiłam taśmą
w miejscu gdzie będzie kawa przykleiłam płatki kosmetyczne i pomalowałam buciki na brązowo


rączki wykonane są jak tułów z gazet i folii owinięte taśmą 
 całą pracę oprócz główki okleiłam papierem z vikolem 
pozostawiłam do wyschnięcia .
 Bluzeczkę , rękawiczki pomalowałam na biało 
rączki , nóżki na czarno




buźka:) to kawałek filcu

 
 buciki;)
okleiłam kawą 

 rękawiczki
buźka pomalowana farbami akrylowymi
 rzęsy z końcówek suszu
 pora na sukieneczkę :)
 wycięłam szablon z kartki papieru
złożyłam kawałek materiału w pół przypięłam szablon wycięłam przód bluzeczki
niestety nie uda nam sie uszyć sukienki, główka i buciki są za duże aby ja włożyć 
musimy ją skleić tak aby ładnie się prezentowała i nie było widać że jest klejona.
To samo robimy z tyłu .


 w taki sam sposób zrobiłam rękawki
uszyłam wstążkę , w środku jest wata :)


 spódniczka:)
- z  organzy 9cm ściągnęłam nitką spód spódniczki,związałam na tułowiu 
z materiału uszyłam spódniczkę, ściągnęłam po nałożeniu na tułów ją w pasie
doczepiłam kokardki i gotowe:)

Dziękuję za wizyty na moich blogach:)
za to , że jesteście tu ze mną i motywujecie mnie do pracy:)

Dziękuję za piękne wzruszające maile!!!
wiem,że nie odpisuję często, ale wszystkie czytam , staram się :)
Przepraszam jak nie odpisałam , musiałaby moja doba się o kilka godzin wydłużyć ..

Pamiętajcie ,że doceniam każde Wasze słowo skierowane w moją stronę i jestem tu dla WAS!!
Po to prowadzę moje blogi:) nie dla zysku i popularności a dla Was.

Dziękuje Onet.pl za kolejne docenienie mojej twórczości. Pani Agacie za miłe słowa skierowane do mnie :)

Galeria ukazała się TUTAJ :
http://blog.onet.pl/375925,16632130,foto.html


BUZIAKI !!!

PS pamiętajcie że myszka to inspiracja z Disney'a , więc jak skusicie się na tą pracę, nie możecie jej sprzedawać , chronią ją prawa autorskie. Pracę możecie wykonać na własne potrzeby :) 

17 komentarzy:

  1. Jestem pod wielkim wrazeniem! Miki jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu zaglądam na Twoje blogi od prawie samiutkiego początku ... i jedno Ci powiem z Toba nie można się nudzić :P teraz mam ciężki okres w swoim życiu :( ale jak zaglądam do Ciebie to "gęba" mi się zawsze uśmiecha :) DZIEKUJE

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest ta MYSZKA MIKI-normalnie exstra.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu wielki ukłon dla Ciebie, super praca, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje prace mnie inspirują, próbuję zrobić wszystkie, myszka jest cudowna, czekam na dalsze pomysły, dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta Miki jest rewelacyjna tak samo jak jej Twórczyni :) jestem pod wrazeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o rany:) znowu coś cudownego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł, jak zwykle

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna ;) masz niesamowity talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj ileż to pracy :) gratuluję pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))