Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

sobota, 13 lipca 2013

Zestaw na ślub

Mój komplet ślubny do restauracji jest gotowy:)

w skład wchodzi :
kosz duży na wino
oraz dwa duże wózki z drewnianymi kołami na oczepiny

kosz jest nowością:)
wykonałam go inaczej niż poprzednie kosze na wino

do pracy użyłam tekturę aby zrobić talię w koszu
góra na biust i talia błyszczy się perłowym kolorem 


kupiłam szeroką białą wstążkę
zrobiłam po środku fastrygę i ściągnęłam nitkę , uzyskałam białe falbany :)
 na boku jest duża kokarda z tiulem , złota róża i perełki
do kompletu wykonałam  znane Wam już wózeczki:) 
całość pięknie się prezentuje :)

Miłego Dnia

14 komentarzy:

  1. Przepiękne aż miło popatrzeć na takie cudeńka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, po prostu brak słów ;-)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi dech zapiera!!!!Obdarowani będą bardzo zadowoleni!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo! Masz świetne pomysły i wykonujesz estetyczne i zachwycające prace Aniu:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny komplet .Aniu piękny prezent.

    Gabi Niżnik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ania! Jesteś perfekcjonistką...rewelacyjne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudne prace, jestem pod wrażeniem :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny kosz! Dawno tu nie zaglądałam i proszę, ile cudów mnie ominęło!! :)
    Ale już nadrabiam szybciutko :)


    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosz jest genialny! pięknie błyszczy

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny komplecik. Kosz jest oszałamiający.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))