Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

czwartek, 1 sierpnia 2013

Gitara...

Dobry wieczór :)) macie marzenia?? nie spełnione??
ja mam , kiedyś chciałam nauczyć się grać na gitarze;) nawet miałam jedną, ale była to gitara , którą nie udało się nastroić:(( ale na spełnianie marzeń nigdy nie jest za późno. Moja gitara może nie jest prawdziwa;) ale tak z niej się cieszę i myślę o kupieniu prawdziwej!!

moi znajomi spytali :  co grasz Ania??
odpowiedziałam jakbym miała gitarę to bym na niej grała ...

Moja gitara jest prawdziwych wymiarów 
ma motylki fruwające jak w chmurach 

już ją kocham:)
i przekażę ją na dobry cel ...

Wystarczyła mi tektura , farby , korale 
i chęci do pracy..
Kochani dla Was zrobiłam kurs:))
postaram się szybko go wstawić 

a dziś dla Was piosenka:)) :
i Ania ze swoją gitarą:))


buziaki i spokojnej nocy !!!!

kurs:
 http://aniainspiruje.blogspot.com/2013/08/kurs-gitara.html



P.S. Pozdrawiam Bogusię z Zielonej Góry :))
wysłała mi swoje prace, jestem pełna podziwu.







 zdjęcia wystawione za zgodą Bogusi


Pozdrawiam również Sylwię i jej cudownego 3-letniego synka Oktawiuszka,
który okazuje się , jest moim fanem :))
przeczytałam maila i słów mi zabrakło:))
buziaki wielkie dla malca  i jego utalentowanej mamy !!






10 komentarzy:

  1. Ale piękna gitara i moja ulubiona piosenka.

    Gabi Niżnik

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda fantastycznie. Nic tylko na niej grać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do twarzy Ci z gitara :) Z nauka tez nie powinno byc problemow, bo widze niezly uklad do barow :) Nic, tylko grac :) Sliczna gitarka

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna gitara!
    Ja się nauczyłam grać zupełnie sama dzięki internetowi :) Da się, także życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Graj piękna cyganko.A co, tylko cygan może grać na gitarze ?

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda jak prawdziwa! życzę powodzenia i cierpliwości w nauce też zawsze chciałam nauczyć się grać, ale niestety słoń mi na ucho nadepnął i nawet sto lat w moim wykonaniu brzmi jak nie z tego świata :D

    OdpowiedzUsuń
  7. woooow! Z daleka na zdjęciu dałam się nabrać że prawdziwa! Super! Wciąż zaskakujesz Aniu! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, Aniu, Aniu ... Jest w USA taki konkurs, że nie mając gitary udajesz jak na niej grasz, mając odpowiedni podkład... ta osoba, która wygra dostaje prawdziwą gitarę :D może to jakiś pomysł hihi :D

    Ja jak na razie to potrafię grać na nerwach... no w sumie nie tylko na syntezatorze też :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod ogromnym wrażeniem... :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))