Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.Taka informacja jest na tym blogu.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

czwartek, 3 października 2013

Otwórz Serce:)

Pamiętamy wszyscy jaką piękną akcję udało nam się zorganizować rok temu:) 
dla tych co są u mnie pierwszy raz lub od nie dawna 
skrót;)

Pierwsze duże serce sama układałam z Waszych serduszek u mnie w domu:))


Serduszka zostały wysłane na dwa bale charytatywne:) oraz dla Alicji

Nasza akcja się powiodła:)
więc kolejne serca przyjechały, ale tu zabrakło mi powierzchni w domu
;)) z pomocą przyszła Czytelnia na ostródzkim Zamku!!
te serce układało 6 osób;))
trafiły na WOŚP


A dlaczego wspominam o serduszkach???

Mamy dla Was pewną akcję ;)) przy której nie można przejść obojętnie:))
Napisała do mnie 
Marzena Waśniewska , poprosiła o wsparcie :))
 

Witam, 25 października 2013 roku organizujemy VI aukcję charytatywną dla stowarzyszenia „ Otwórz serce” dla rodzin i przyjaciół dzieci z zespołem Downa w Legnicy. Stowarzyszenie zostało utworzone przez rodziców i aktywnie działa pomagając rozwijać się małym podopiecznym. Dzięki stowarzyszeniu dzieci maja szanse na udział w bezpłatnych rehabilitacjach, zajęciach oraz wspólnym przebywaniu ze sobą. Chciałabym serdecznie prosić Państwa o pomoc w przygotowaniu serduszkowych cegiełek na aukcję co dodatkowo wesprze Nas finansowo.

Serduszka proszę wysyłać na adres 
Legnickie Stowarzyszenie Rodzin i Przyjaciół Dzieci
 z Zespołem Downa "Otwórz Serce" Agnieszka Sokołowska
 ul. Gumińskiego 6/1 
59-220 Legnica 


 Serduszka robimy i wysyłamy na adres podany powyżej. 

Dla dzieci z zespołem Downa w Legnicy !!! 

Otwórz serce i dołącz!!!!!

serduszka wykonane różnymi technikami
mogą być kolorowe:)) 

info jest już na Wzgórzu:)
możecie dołączyć do mnie i wzgórza i wstawić u siebie informacje na blogu
mamy mało czasu:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))